dissabte, 14 de desembre del 2013

Marató de Muntanya a l'Ardenya

Amb el "calenton" del cap de setmana passat d'estar tot el dia a la muntanya fent de voluntari de la cursa dels cingles, i sense poder córrer ni 1km, vaig fer una crida al xat obrint traça per apuntar-se a una cursa de muntanya. I com diu aquell, les decisions que es prenen sense pensar masa són les encertades. Culló com la vam encertar, una cursa bona, bonica i barata.

Sortim dissabte a les 06:00h del matí cap a Girona, el destí Santa Cristina d'Aro, a 2h de casa per fer la Marató de Muntanya que organitza l'AE MATXACUCA, bé uns corredors!! 42km amb uns 2000+

Quin fred feia a les 09:00h del matí, estava tot gelat i el sol tímid no era suficient com per escalfar l'ambient. A la línia de sortida de la Marató el Ramunet deia que aniriem de trankis, que anant fent i que ja apretariem al final si ens quedacen cames. Nose si jo ho vaig entendre al reves o que va passar però el primer km el feiem a 4'15'' el segon 4'30''.... ai que patirem!!

A partir del km 5 la cosa comença a pujar, poc a poc anem caminant i fent el primer cimet (400m alçada) de seguida veig que la cursa serà molt ràpida ja que les pujades són curtes e intenses però hi ha bastanta zona planera i corredora, amb sender no gaire tècnic. Wnu corre que correràs ens plantem al km 20 amb unes 2h de cursa.. fent números en 4h30 a casa.

Vaig amb el Ramunet fins el km 25-26 quan ell em diu que tiri que es nota enrampat... jo que em pensava que estava prou sencer, quan encaro la pujada dels pals d'electricitat un bessó es queixa... baix pujant a ritmet fins dalt del cim de les cols... (Vista molt bonica del Canigó Nevadíssim), la baixada següent és tècnica de collons amb molta pedra grosa, escòrrecs d'aigua pel mig i bastant llargueta. Em diuen que vaig el 30 a falta d'uns teòrics 9-10km i dues pujadetes de 200+. Quan encaro la primera de les pujades veig que ja no tinc fuel... hem començat masa ràpid i ara ho estic pagant, he de caminar tota la pujada, tot i així encara puc adelantar a algú més que va més tocat que jo

Arribo a l'avituallament del km 35 i veig un cartell que posa km 32.5.... uuuuaaaaa.... quin mal!! Ho comento amb els altres que estan allí i ens diuen que la cursa te 44km... wnu un rato més... La última pujada ja em passa molta factura als bessons... llastima xk de cardio em sento molt be xo les cames s'han quedat fregides,.... arribo com puc, m'adelanten fins a 4-5 corredors en els últims km planers però ja no queda res. Es com aquella sensació que estas a punt d'arribar al destí però ja et deixes portar xk es igual com arribar-hi, ja que el que importa és arribarhi. Al final 27 de la general amb 4h56'. Molt content ja que els números incials amb el Ramunet deien unes 5h30'

Enhorabona a tots els finishers i als que ho van intentar.... llàstima que l'amic ramunet plegues al km35 ja que estavem fent una cursa genial els dos junts. Tmb felicitar el Vicenç, debutant OT a la mitja que torna amb molta força

Cursa 100% Recomanada, a veure si l'any vinent coincidim més Obridors.



Classificació

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada