dilluns, 2 de desembre del 2013

Mitja de Tarragona 2013

Una breu entrada per la mitja del cap de setmana passat; La Mitja

Pocs dies de rodar per asfalt a la prèvia em feien assegurar que com a molt bona marca em podria acostar als 1h31'-1h32'. D'aquí la qüestió crucial: Vaig amb la llebre fins on pugui? Vaig sol per darrera la llebre a veure que passa? Vaig cap a casa directament perque fot un fred de dos pebrots??.... To be or not to be.....

1 minut abans de sortir decideixo posarme al costat del cartell on posa 1h30'..... sortida ràpida i quan miro el garmin del Pep, gràcies tiu!!, veig que he fet el primer km a 3'50... iiieeeeppp... afluixa que fotràs un pet que arribaras a riudecanyes de cop..... les cames et porten soles i l'ambient et contagia però intento estar per sobre les 4' tota estona.... cap al km 4' m'estabilitzo amb els 4'10''.... corre que correràs pel poligon i cap dins a Tgn un altre cop.

El carrer Ramón i Cajal puja un culló, aquí no poc baixar de 4'20'' i a més no vull gastar cartutxos ja que queden 2/3 parts de cursa encara.... vaig tota l'estona indefinit... adelanto a algu, m'adelanta gent.... casi cap cara coneguda o corredors referencia,  no tinc cap refencia en tota la estona. Paso el km 10 en 42'30''.... fent 4 números veig que tinc 30'' sobre el globo de 1h30'.... wnu em puc relaxar una mica, però la veritat que a ritme de 4'10'' veig que vaig bastant be.... faig un gel xl que pugui venir.

Sobre el km 13 sento un clonc, clonc, clonc.... what the hell??? el xip (que no shheeeeep o shiiiit) s'està desenganxant per moments de la meva sabata, de sobte la calma i trankilitat.......... ja no hi ha cap soroll, ja no tinc xip....... estic viu o mort??  Paso xl km 14 i dic el meu dorsal xk m'apuntin... sobre el km 15 m'agafa una mica de baixón, porto 1h de cursa i ja no puc rodar a 4'10'' sino que m'acosto als 4'20''.... tot i així estic trankil ja que tinc marge sobre la 1h30'.... agafem espigó i mig gel. De sobte veig que puc tornar a ritmes de 4'10''.... mitja volta al faro, dono el meu núm de dorsal xk no em diguin que faig trampes i 3km fins a meta.... Aquí ja ho tiro tot a la foguera, acabo entrant en 1h28'50'' però sense xip. Ho dic al noi que està al control de meta que m'apunta, tot i així quan vaig a recollir avituallament final de cursa no em deixen passar xk no porto shiiiiit...... ensenyo el dorsal amb el meu nom però sembla que no nhi ha prou, ni aigua ni xocolata ni res.... cap a casa macarró

Sort que hi havia la núria i el pere que em van pagar una coca-cola.... jejejeje

A la tarda envio mail dient que he perdut el shiiiit, el número de dorsal i em contesten que si no hi ha shiiiiit no hi ha classificació, per tant no us l'adjunto

Moraleja, l'any vinent la farem pirata

Salut

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada