dijous, 2 de desembre del 2010

Final de l'oliva

Una vegada acabada la campanya és hora de veure el rendiment dels olivers. Podriem dir que aquest any ha sigut un any de molt volum i molt millors resultats del que m'esperava pel poc temps que fa que corro.

L'any no va començar gaire be ja que amb un esguinç al turmell dret no vaig poder anar a tot arreu on tenia planificat. Per arrodonir-ho, quan estava una mica recuperat em vaig fotre un pinyo d'aquells bonics a la cursa del frare que em va fer tornar a parar un temps....

Vaig tornar a enganxar a principis d'abril amb la idea de fer un bon paper al riudoms-la mola-riudoms, si menys no fer-ho millor que en les 2 edicions anteriors en les que havia participat. Nose si gràcies al llibre de l'Aruki o al descans que portava de tot l'any, però em va sortir una cursa que n'hi l'hagués somiat acabant 5e (4rt, descalificacions i tot això) i amb un temps brutal de 5h46'.

La caminada em va donar ànims i ens va engrescar per fer el montserrat-reus, una caminada que tota la vida que havia sentit i que deien que era l'últim any que la feien. Així que el dia 20J teniem davant nostre 103km fins arribar a reus. Amb la companyia del Quim vam anar tirant, això és un dir ja que feia 4h que corriem i encara veiem montserrat darrera, fins que al cap de casi 14h vam arribar a Reus, un altre excelent temps aribant el 6e i 7e de la general.

La cosa ja anava com una cirsa i el juliol i agost va ser un no parar d'entrenos i curses de muntanya (olla de núria i Carros de foc entre les més destacades) El setembre em vaig sentir molt bé fisicament, millor que mai diria, i vaig fer molt bons resultats en les curses de les terres de l'ebre que feien (falset i alcanar)

A l'octubre tenia el repte més exigent que mai m'havia plantejat, l'ultra del montsant. M'havia marcat com a objectiu optimista fer menys de 15h i vaig arribar a la meta amb 14h48' junt amb el Miquel de Salou, molt content pel resultat però ja veia com les cames em començaven a pesar més que mai.



El Novembre vaig fer 2 curses, la de les roques que em va anar força be tenint en compte la càrrega de km que portava en els últims mesos i la marató de la Costa Daurada. Va ser el meu primer marató amb la companyia de l'arnau i el mallol i amb un stek tartar pel mig... La veritat es que vaig sortir amb l'únic objectiu d'acabar-la i passar-m'ho el més be possible. Però ja es sap, quan portes una estona corrent i et sents be ja no vols afluixar. En conclusió que em vaig passar tota la segona part de la cursa perseguint la llebre de 3h30' per poder arribar amb ells i baixar d'aquest temps, al final 3h29 i molt petat. No havia entrenat gens per asfalt i aquestes setmanes han sigut un calvari per les cames, el dia que he sortit no he sigut capaç de fer més de 12km i de baixar del 6'/km.

Per tancar l'any farem la Sant Silvestre de Tgn i poc a poc agafar la dinàmica ja que l'any 2011 el vull centrar principalment a les curses de les terres de l'ebre..... Però això encara no ho ha vist ningú!!

By Marinu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada