dilluns, 28 de febrer del 2011

Febrer Gafe

Falten unes hores perque s'acabi el "febrer gafe" que ja fa un parell d'anys que pateixo. L'any passat el "paron" del febrer em va fer agafar moltes ganes per sortir a córrer els mesos de març i d'abril en que les nostres muntanyes es van vestir de blanc durant uns dies i al cap de poc temps ja va començar el bon temps.
Aquest any nose com anirà la cosa, ja que de moment porto 4 sessions de rehabilitació i el turmell em fa una mica de mal tot i fer exercici amb una tobillera supersònica que m'han fet comprar.

El dijous vaig fer una horeta de bici de muntanya. Bé
El divendres ja en van ser dues, nose si per culpa d'aquestes dos hores fortetes o per la festeta que vam fer despres amb els de la feina però la cosa va ser que el dissabte em feia una mica més de mal el turmell

Diumenge despres de la llarga concentració a cal peres vam sortir cap a Margalef a fer un tomb pel darrera del pantà i visitar una cova que li deien la columna que com molt be va observar el nostre xerpa txussep es deia així xk tenia una columna de pedra al mig. Mira com són les coses, per davant de la cova hi havia passat dos cops corrent i no m'hi havia ni fixat en que hi havia una cova, i de veritat que és un lloc guapíssim amb l'aigua del riu al peu. En total la caminada va ser d'11km i d'unes 3h entrepa inclos a la cova. Desprès cap al bar del poble a fer un aperitiu al bar del poble i vinga fer tombs fins a casa. El turmell be.


Esperem que el març marçot em deixi torna a gaudir de les sortides per la muntanya ja siguin corrent o sino almenys a peu per aquests indrets amagats que tenim a prop.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada