diumenge, 1 de gener del 2012

Recull 2011 i Sant Silvestre

La gent gran del poble te la mania de recordar els anys per aspectes que han passat durant els mateixos. El més conegut és recordar-los per la meteo, així hi ha l'any del fred, l'any dels aigüats, l'any de la nevada.... També s'acostuma a recordar per si s'han fet moltes olives, han caigut o no han sortit bolets. Jo podre explicar als meus nets que el 2011 va ser l'any de l'esguinç de turmell. Aquest 2011 ha sigut mogut, una lesió al mes de febrer m'ha destrosat tot el calendari de curses que tenia previst i em va fer arribar amb condicions més que precaries al meu gran repte de l'any, la CCC. Tot i així va anar més que bé, essent un digne Finisher i passant una setmaneta pels Alps d'allò més bé.

No tot ha sigut dolent. Aquest 2011 tambe em deixa sortides i ensacions molt bones com la volta al Cadí-Moixerò en menys de 36h, la participació a la V Olla de Núria, la participació a la Sky-race de Vilaller, Campionat d'Espanya i excursions diverses pel Pirineu, un lloc que cada cop em te més fascinat, sino m'hi tenia prou ja. Aquest 2011 he baixat la meva marca de mitja d'asfalt, prova que feia un parell d'anys que no corria. Tot i que va ser s/ dorsal puc dir que tinc un sub 1h35'

La SanSi de Tarragona serveix per acomiadar l'any corredor i encarar amb ganes el següent. Aquest any m'ha sortit una mitja de 4'18'', exactament igual que l'any passat. Tot i així ha sigut una cursa molt diferent que l'any passat. El 2010 vaig acabar de menys a més, com s'ha d'acabar una cursa, tinguen bones sensacions i sorprès pel resultat ja que mai havia corregut tanta distància a aquest ritme. Aquest any a la línia de sortida em vaig trobar amb el Quim i el Miquel de Salou. Vaig voler sortir amb el Miquel, fent uns ritmes de 4'10-4'06-4'08 fins al km 4 on vaig fer PUUUUMMMM.... De sobte em vaig quedar buit de cames, no tenia força i em va costar molt mantenir el ritme per arribar a meta. En fi, que igual que l'any passat però al revès i amb la lliçó apresa perque no em torni a passar un altre dia. CLASSIFICACIÓ

Cara 2012 ja tinc alguna proposta corrupta per anar a fer km i tirades llargues. Aquest any el vull centrar a curses més llargues, ja que amb el turmell no del tot fi prefereixo córrer més estona a ritme baix que fer curses tècniques ràpides. Tot i així no vol dir que no corri aquestes curses tant bones que fan per l'Ebre o el Baix Camp. El que si que haurè de fer és seleccionar-les bé ja que de la manera que està l'economia s'ha d'anar molt alerta. Veurem com encaro el Gener-Febrer i llavors ja intentare confeccionar el Calendari 2012.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada