dijous, 18 d’octubre del 2012

Cursa de Tivissa 2012

Podria fer la crònica de Tivissa amb una sola paraula; CULLONS, tot i així m'extrendre en algunes de les seves
aplicacions d´'us.

Que CULLONS fotem tant aviat: A les 07:20h del matí, amb més son que altre cosa ens trobem el fenomenu del Balaña, el Xavi Ramunet i esperem la resta OT al parking de l'ajuntament de mont-roig per anar tot el ramat junt cap a Tivissa. La conversa del cotxe esta basada en el circuit. Jo que no el coneixia ja em vaig espantar abans d'arribar a Tivissa. Sabia que acabar-la sencer ja era tot un éxit i tal i com vaig posar en la última entrada no volia saber res del temps, nomes volia acabar disfrutant. Wnu res res tampoc es veritat... un sempre fa el puta mirant temps dels anys anteriors i de corredors coneguts. Al arribar a Tivissa l'amic Tete em diu que ni pensaments de baixar de les 3h, li pregunto el temps de l'any passat seu i em diu 3h22', diu que ell anira a buscar les 3h15'... penso que és bon temps per tenir de referència.

Quina CULLUNADA: Això no es culpa de l'organització sinò nostre per fer la inscripció a última hora. Almenys vam estar mitja hora esperant un dorsal que no vam tenir ja que al inscriuren's tant tard ens vam quedar nomes amb el xip. La sorpresa va ser que almenys 20 persones van fer la mateixa estratègia que nosaltres i el pobre Josep Bordera anava de cul a primera hora del mati cobrant inscripcions, fent omplir el paper de dades personals, introduint les dades del xip, etc, etc.. L'any vinent a nosaltres això no ens passarà!!!

CULLONS: aquesta pel circuit, ja des del principi per un sender que picava força amunt i un tap considerable. Sabia que hi havia 4 pujades com aquesta i l'amic buira entre setmana m'havia dit que com corres a la primera pujada era home mort ja que desprès no recuperaria. Tot i així vaig fer el que vaig poder per adelantar als típics que es posen davant de tot de la línia de sortida i desprès no tiren ni cap endarrera. Algun que altre CULLONS s'hem va escapar en aquests primers km.

Per on CULLONS volen que correm!! I es que per la zona de la Foradada és impossible fer 50 pasos seguits sense caure a terra. Un terreny de pedra, estret, trencador, i amb salts de pedra va fer que a partir del km 12 amb 1h30' de cursa, aquesta ja passes a un segon pla i nomes tingues ulls per mirar a terra i no pendre mal. Em vaig perdre les vistes del Delta i del Ports. Del km 12 al 16 em vaig portar algun petit ensurt com ara torçades diverses al turmell esquerra, enganxada de peus a una arrel que et fa la traveta, etc etc fins que va arribar una caiguda que em va fer picar contra el turmell dolent a terra i CULLONS com vaig veure les estrelles. Ara ja nomes es tractava d'acabar el més sencer possible i no castigar massa el turmell dret.

CULLONS quina rampa; i no amb desnivell possitiu o negatiu, sino d'aquelles que t'agafen a les cames i et fan parar de cop. Una rampa a l'isquio dret primer i esquerra al cap d'uns moments van fer que els últims 3 km siguessin un tràmit. Vaig pedre 8 o 9 posicions per una zona de puja-baixa però ja m'era igual, el crono feia rato que no m'el mirava, nomes mirava qunats km faltaven per arribar als famosos 23.4km que presuntament tenia la cursa.


CULLONS quina baixada: Amb 20km segons el meu garmin ens van dir que quedava 1.5km i tot baixada. Aquest CULLONS el vaig dri quan vaig veure la canal amb la corda per on haviem de baixar. Una mica més i em quedo alli dalt i m'ha de venir a buscar l'helicopter d'emergències. Anava amb un grupet de 4 on hi havia la segona noia i gràcies a ells em vaig tirar per la corda a modo bombero. Despres del km i mig esprint de 200m per asfalt fins a al línia de meta.

CULLONS COM HE PATIT PERÒ CULLONS QUE BE M'HO HE PASSAT.

Felicitar a la gent de Tivissa per la gran cursa que tenen, molt ben organitzada, muntada i portada a terme. Pel meu gust un pel massa tècnica, però de tant en tant ja va be fer la cabra d'aquesta manera!!



Classificacions

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada