dijous, 29 de novembre del 2012

Final Circuit Curses de Muntanya del Baix Camp

Hola amics, seguidors i simpatitzants del meu bloc!!

Fa dies que no escric res. Disculpeu, ser que heu estat una mica neguitosos al no rebre senyals de vida, però ja tornem a ser per aqui!! jejejejej és broma!! He volgut fer aquesta primera afirmació/frase en homenatge i record a totes aquelles persones que un moment o altre durant aquest any m'han dit que coneixen el blog o per aquells que el segueixen de forma habitual....... estic pensant per exemple en un noi de vilanova amb perilla i que li agrada bastant el veure el terme enfilat des de les parets.

Som'hi que tinc feina pendent.....

Fa dies que tinc pendent aquesta entrada, però no l'he pogut fer fins ara ja que no ha sigut fins fa un parell o tres de dies que han sortit els resultats definitius del Circuit de Curses de Muntanya del Baix Camp. He de dir que aquesta és la primera vegada en la meva curta trajectoria com a corredor que acabo un circuit de curses sencer, de fet he fet el mínim de proves possibles per puntuar tal i com ho vaig plantejar a inici de temporada. Havia intentat l'any anterior fer-ho però una lesió m'ha va impedir.

Resultat que és el que interesa; 13 de la general i 4rt de la categoria M2 (Homes i homenets dels 20-35 anys). Molt i molt content, ho estaria més si donessin premi pel 13 tal i com fan a les curses, sabeu si en donen pel 13 de la general???? 

Us explico com ha anat la classificació. De fet com que demanen un 70% de les proves per poder ser considerat finisher de circuit fins la prova 7-8 no pots mirar com va la classificació ja que hi ha molta gent que li falten curses i no saps si acabaran. Vaig fer l'anàlisi abans de la cursa Riudecanyes, última prova, per veure com estava classificació: Jo no correria a Riudecanyes ja que portava les 7 curses que necessitava. Vaig prefereir anar a Tivissa. Sense córrer hi havia la possibilitat inclùs de quedar primer de categoria si es produia carambola. Us explico; Si el noi de Lleida, que ha quedat primer de la meva categoria, hagues quedat per davant del David Harrisson (Alforja) ha Riudecanyes, ell hagues quedat tercer de la general i no conta per categoria M2. El segon de la general és un M2 del Borges trail, (una bèstia que casi li fa la pell al Calderón i tot) i segons els meus cálculs cap altre M2 podia arribar als meus punts. El que va passar és que Harrisson es va fer amb la tercera plaça de la general, el noi de lleida primer de categoria, siguen realment el segon M2 i l'amic Claudio Zapater, que gracias a la bonificació per portar el xip groc a cada cursa, m'ha acabat traient 5 o 6 punts deixantme en la 4rt posicio de la categoria. 

No importa, l'any vinent intentarem tornar a fer el circuit a veure si podem millorar!! També destacar la segona posició de la general per equips. Felicitats al Trail Tarraco per la primera posició per equips, realment merescuda, han sigut una marea blava en totes les curses!!

Tot i no ser ningú, tal i com diu l'amic Buira, m'agradaria aprofitar l'escrit per fer una valoració personal del que ha estat aquest any el circuit.

És el primer any que corro amb un equip, el qual és molt engrescador ja que en qualsevol lloc sempre hi ha algun altre verdet o algú que coneix l'equip i la pots fer petar una mica, que si patierem, que això ja està, que si l'avellana va barata..... sempre surt algun tema. És força curios l'ambient que hi ha setmana previa a un cursa, el whats comença a treure fum, trucades de com quedem, si anem a reconeixer el circuit, tracks amunt avall, roba per cotxe pel sortir de la feina no haver de passar per casa..... jo que vinc del món del futbol és una sensació totalment nova per mi ja que vuis la cursa amb molta anterioritat. En resum experiènica de córrer amb equip 100% recomanable, i si a´més es suma que l'equip és diu obrint traça encara milor!! 5 segons d'anuncis: Tots aquells que estigueu interessats en fer comanda de roba Obrint Traça s'ha obert una nova llista que es tancarà a finals de desembre, info: Blog OT  

Les curses: Aquí hi ha una mica de tot. Des d'auténtiques curses de muntanya. M'agradaria destacar Vandekames, Vilaplana, Capafonts i Vilabou (per proximitat més que res), a autèntiques Maries que crec que no hauriem de tenir la capacitat suficient com per estar en un CIRCUIT DE CURSES DE MUNTANYA. No cal posar noms ja que tothom sap quines son..... Crec que un circuit amb proves ben parides donaria molt de joc a la nostra zona. Ser que hi ha públic per tot, però si un circuit és de muntanya les proves han de ser per senders i com menys pista millor. Sino que es faigi un Circuit de Cros en Ruta. Crec que s'està fent aquest canvi en proves cada vegada més tècniques però penso que encara hi ha un llarg camí per fer.

Ara aparquem la muntanya i esperem que per l'any vinent n'hi hagi més i millor!!

Estigueu atents al blog, tinc al forn la crònica de la mitja de Tarragona 2012. Lamentablement la vaig fer s/dorsal degut a decissió última hora. Per tant si no esteu atents a la crònica no sabreu el que vaig fer ja que no surto a la classificació!!! jejejeje es broma!!

Salut, Muntanya i Firaesport!!  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada