diumenge, 23 de desembre del 2012

Mitja de Salou 2012

Diumenge passat vaig anar a Salou a fer la mitja. Molta gent coneguda a la linia de sortida, entre les quals la meva profe d'angles d'aquest any que esta començant a fer running. Tmb vaig poder saludar al meu company de feina i amic Dr. Manzanares. Deu ni do com va corrent el Josep Maria, ja que per ser la primera mitja marato que feia va fer un resultat molt i molt digne. Enhorabona des d'aqui!!

Vaig compartir escalfament amb els companys OT. El Joan que volia fer una mitja abans d'acabar l'any, el Ramunet que no sabia com aniria, i que en teoria m'havia de fer de llebre per intentar fer sub 1h30' i el Roberto i Marcel que anaven per feina i volien fer molt bon crono.

Mentre escalfava ja vaig veure que aquell no seria el meu dia, ja que em notava les cames cansades i carregades, portava uns 50km corrent durant aquella setmana abans de fer la mitja i entre el recorregut duret i la mica de vent que bufava, faria que no em notes cómode en tota la cursa.

Tot i així vaig decidir provar-ho ja que no tenia res a perdre. A més anava alt d'ànims ja que setmanes abans a TGN havia tingut molt bones sensacions anant de menys a mes. Així que vaig voler provar de sortir enganxat a la llebre de sub 1h30', dirigida pel gran Arturo del Trail Tarraco i un company seu dels Runners a veure fins on aguantava.

Primers km força planers i molt ràpids pel meu entrenu i pel que faltava de cursa. Anavem marcant 4'10'' - 4'06'' - 4'08'' - 4'-12''. El llebres animaven al personal a seguir juntets, ens ajudavem tots compartint aigua, estan agrupats i a les pujades a passets curts per anar tots junts i comodes. Explicaven als corredors que volien fer una mica de marge ja que la segona de la part de la cursa seria més dura i volien tenir un coixí d'uns 50 segons. Això em va matar ja que el ritme una mica més alt que els 4'15'' que havia de marcar en va fer madurar abans d'hora.,lkkk

Fins el km10 encara estava amb el grup, vam passar-hi en 41 minuts i poc mes. Sobre el km 12 hi havia una zona de pujada i baixada, encara estava dins del grup i aquest s'anava buidant, ja erem nomes 6-7 corredors. Sobre la hora de cursa vam passar el km 14, començava a fer la goma però tenia la situació controlada tot i patir una mica més del normal. Mirava el garmin molt sovint i veia els famosos 4'15''. Nomes em repetia per dins que si podia aguantar aquest ritme entrava ja que tenia el coixi dels segons que haviem fet durant la primera part.

A partir del km 15 va començar a bufar el vent de cara, aquí el grup es va començar a distanciar, i ja em va marxar de tot a la pujada dura que hi ha pel cap Salou. Els veia davant però no els atrapava. Prenc mig gel sobre el km 17 i ara nomes en falten 4. Tot es plà excepte el km 20 però no puc atrapar cap corredor, no m'adelanta ningú i estic al mig del no res. En les rectes llargues veig la llebre sub1h30 a tiro, estan a 10-15 segons maxim. Vinga vinga ara no puc afluixar, ja queda poc. Sobre el km 20 adelanto 2 o 3 corredors que anaven amb la llebra tota la cursa, ara ja no el veig però em queden poc més de 500m per arribar. Penso que arribo però quan encaro recte de meta veig que el crono ja marca 90', apreto apreto i al final entro amb 1h30'06''. Llàstima!! avui tot i anar cuit de cames era un bon dia per baixar dels 90'.

Felicitar a la resta OT pels temps aconseguits, especialment al Ramunet que en la seva tercera mitja s'ha marcat 1h25 i algo mes. A millorat 17 minuts respecte l'any passat. Com continui així l'any vinent fa podi!! jajajaja

Enhorabona al més dragó pel temps aconseguit tmb

Ara toca fotreli una mica mes de canya a l'asfalt per encarar amb confiança la marato de la costa daurada. Una vegada passi això adeu a l'asfalt i li fotrem cara amunt!!

1 comentari:

  1. Gràcies Jordi, per ser la 1º no està mal, tot i vaig acabar amb una butllofa de pan, i ja he encarregat unes altres sabates a http://www.sportsshoes.com/es/, hi ha ofertes increïbles, els preus en general una mic mes cars que a wiggle, pero anb les superofertes he estalviat 25 euros extres per unes Supernova.

    ResponElimina