dimarts, 16 d’abril del 2013

Almostrek'13



Diumenge feia calor, molta calor. Tot i així 160 corredors estaven a la línia de sortida esperant el xiulet per sortir disparats a fer els 18.5km i 850+ que tenia aquest any la cursa.

Els caminants havien sortit una estona abans, entre ells l'Anna que per primer cop a al seva vida (excepte quan era una promesa infantil de l'atletisme a la SALLE) es posava un dorsal per fer una caminada.

Una bona colla d'obridors ens vam poder fer la foto d'equip de sortida. Aquí es van notar les hores d'entreno previes per poder organitzar una foto com deu mana!! jejejeje.

Aquest any el recorergut era un pel més dur que l'any anterior, amb una mica més de sender que feia la cursa més atractiva. Els primers km per dins el poble van ser amb el cuet el cul. Em vaig posar amb el Xavi A, Rafel, Cervatillo i Jaba. Tot i anar amb les cames bastant carregades em vaig sentir cómode en els 3 o 4 km conscient que arribaria un moment que hauria d'afluixar el ritme. Em vaig separar dels meus companys d'equip i vaig encarar amb força el primer repetxó de sender primer i camí despres fins al coll de Sant Joan. Baixant del Coll de Sant Joan em vaig trobar l'Anna i els seus companys de la feina. Un saludu ràpid i avall que fa baixada, primer per pista i despres per aquell sender previ al Salt que feia amb el Barber quan anava amb BTT.

De moment les cames anaven força b, portava 7km de cursa ,prenc mig gel, i ara venia 1 km de pujada suau. Vaig poder adelantar 3 o 4 corredors a ritme de 5'30'' i llavors terreny favorable avall fins al km 9.5 on hi havia segon avituallament. Un got d'aigua i repetxó que començava a fer mal... tot i així em vaig posar a roda de dos corredors que vaig agafar a la part final de la pujada. Ara tocava baixada forta pel tallafoc fins al sender que ens portava al barranc de nou. Aquí els dos companys que havia atrapat en vam marxar un pel però un cop feiem la pujada del barranc els vaig poder adelantar i agafar un altre grupet de dos més.

Aquí em vaig trobar el fenomenu que m'ha de passar les fotos per la crònica. Vaig fer el sender de baixada amb un dels dos companys nous i quan tornava a picar amunt ens vam poder desempallegar del que havia baixat més fort. El meu company de cursa em va cedir la trajectoria en l'ultim km cara amunt xo quan vam arribar a la pista em va deixar com si fos un klenex. Vaig apretar tot el que vaig poder en els últims 4 km conscient de fer un molt bon paper a la cursa, hi havia estones que si el terreny erq favorable el garmin em deia que anava a 3'40'' o 3'50'', tot un èxit per un tractor de les meves caracterísitques!! jejejeje

Al final meta amb 1h40 i 18 de la general. Molt content ja que per primer cop, i espero que no l'últim, faig un sub20 a una cursa del Baix Camp.

Mes info a almostrek'13

P:D: Recordeu la cita que no us podeu perdre aquest cap de setmana

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada