dissabte, 15 de febrer del 2014

Cursa la Marcenca, Bítem

4 frases per descriure la primera cursa del 2014

Vaig anar a Bítem amb 3 o 4 factors en contra, potser el més destacat la falta de sortides de qualitat, no em preocupa ja que este a prinicipis de febrer, i l'altre la mica d'encostipat que portava damunt.

Sortida molt ràpida, el garmin em diu que vaig fer el primer km a 4'01''... primera pujada a roda xo aquí va començar anar tot a a menys. A la primera baixada em va adelantar molta gent, com que em veia be vaig apretar per no perdre ritme, però les següents pujadetes ja no les podia córrer.... Al final anava malament amunt i pitjor cap avall. El cap a Pequín no es va conectar amb la cursa fins el km 14 però llavors ja no vaig poder arribar al temps objectiu de 2h15'

En resum, una cursa d'aquelles que corteixen, ja que quan ho passes una mica malament és quan realment aprens de que va això de córrer.... fins ara portava un temps que tot anava de cara en el tema curses, però ara toca un repetxonet per tornar a agafar ritme.

La cursa de 10 sobre 10. Marcatge impecable, avituallaments ben localitzats i circuit no molt tècnic per les cabretes de l'ebre, però bastant complicat pels tractors del Camp de Tarragona. Enhorabona per la feina feta!!



Web de la Cursa



1 comentari:

  1. Molt bé Riudecanyenc, va.. dos curses més com la de Bitem i apart d' afillarte segur que acabes com un bovet!! ;-)

    ResponElimina