dijous, 23 de desembre del 2010

The Digital Story of Nativity



Feia dies que pensava de quina forma podria felicitar el nadal a la gent que de tant en tant entra al blog, aquest mail que he rebut m'ha anat com l'anell al dit.
Potser d'aquí un temps la gent veu en les condicions que sortim ara a la muntanya, molt bones des del meu punt de vista, i es riuen de nosaltres per la forma en la que anavem. Jo sempre he pensat que algun dia sortiran al mercat uns simuladors de condicions extremes perque la gent, desde casa seva, pugui tenir les sensacions d'estar al mig d'un dessert, en una selva o fins i tot dalt de l'everest. Tot i així, que ho expliquin a aquells que amb el seu esforç i sacrifici ho han aconseguit.

By Marinu.

1 comentari:

  1. Molt bo ! el vaig veure la passada setmana i encara ric.. el joseph.carpenter no té preu !

    Ja m'he inscrit a la CCC !! o sigui que s'hi t'apuntes la podem fer plegats !

    De fet ja tenim feta fins i tot la reserva a Chamonix des de fa un mes. Com no m'agafin ara, sí que l'hauríem liat.... Busca el meu mail dins el meu perfil del blog i així estem en contacte i donaré més detalls de tot plegat.

    Aquest dissabte 25 pel matí si estic millor de la gola, aniré amb els obridors a repetir la pujada a la Mussara.. a riure una estona... si t'apuntes ? entra al seu blog i veuràs hora i lloc.

    Bon Nadal si no ens hi trobem !

    ResponElimina