diumenge, 23 de gener del 2011

encostipat i amb el pastisset al forn

Aquesta havia de ser una setmana de rutes tècniques i durilles per preparar la meva primera cursa de la temporada a les terres de l'ebre. Tenia pensada una ruta pels voltants del poble i algun tomet per la mola i/o serra de l'argentera. El dimarts vaig poder sortir una horeta a fer el bres i tornar cap a casa abans que es fes fosc. Els altres dies l'encostipat i el mal de gola no m'han deixat fer res de res tot i les proposotes indescents que m'ha fet més d'un dels "indiseables" que viag sovint.

Sort que la setmana anterior, tot i no escriure res al blog, vaig poder fer unes bones sortidetes de muntanya (Bres amb l'Arnau, Crono a Escornalbou "Alone as one o'clock", Falset amb el Josep Mª i Gabi i Caminada per Alforja amb l'Anna, aquesta última 100% recomanable) i un dia d'asfalt trankilot amb molt de vent de cara amb els Fernandes. 

En fi que podriem considerar que la setmana prèvia al pastisset l'he passat en blanc, espero aquesta setmana estar una mica més recuperat i almenys poder sortir un dia abans del pastisset.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada