dilluns, 31 de gener del 2011

Pastisset

Despres de l'encostipat d'aquests dies la cursa de Benifallet era tota  una incògnita, el que em feia més por era petar a les primeres de canvi i no poder acabar la cursa. Em vaig aixecar amb la rascó a la gola caracterísitica però amb un got de llet amb galetes i un gelocatil cap a Benifallet que falta gent. A l'arribada millor temperatura de la que m'esperava i molta, moltíssima gent, entre ells tres membres de Riudecanyes (Arnau-Mallol i jo mateix) i els companys de viatge JosepM i Gabi. Recollim el dorsal i despres de les instruccions del teacher Paco de Paüls ja es dona el "petardo" de sortida

Surto molt de trankis, a veure-le's venir, en un terreny que era una puja baixa constant fins al barranc on la cosa ja es va estabilitzar una mica més tot i que la gent em pasava per una banda i una altre. Sortida del barranc i despres d'uns metres planers la primera pujada forta del matí. L'encaro força be avançant alguns dels corredors que anterioment m'avançaven pel barranc. Arribo al balneari on adelanto la segona noia i em passa un senyor que anava tot de negre i super concentrat, senyor ja que el veia més gran que jo" que em fa de llebre fins la creu de santos on vam adelantar 5 o 6 corredors pujant a molt bon ritme. Des d'aquí demanar-li disculpes per no haver-li donat cap relleu ni donar-li conversa però es que ell anava sobrat i jo darrera seu treient la llengua no podia dir ni fava.

La baixada inicial de la creu era "campo a través" ja que no hi havia traça però si unes fites molt ben posades que et guiaven perfectament. Despres d'aquesta baixada tècnica per sender d'uns 3 km va arribar un replà-camí ample que s'empinava una mica amunt per anar a trobar el coll del mulero, lloc perfectament triat pel Ramon per fer les seves magnífiques fotos!!. Passat el coll unes vistes espectaculars de les muntanyes vestides de ginesta et deixaven via lliure per continuar amb la baixada per sender tècnica. En aquest punt anava amb un grupet de màquines del sud (2 de la senia, 2 d'alcanar 1 de l'alba running i un vestit de verd que no se d'on era, igual que ell tampoc sabia d'on era jo... jejejje) que em van deixar enrrera en un plis plas ja que jo havia gastat les cames fent la pujada a la creu de santos. A partir d'aquí el meu objectiu va ser poder arribar per sota lea 3h pero no va poder ser ja que al final vaig arribar en 3h i 3' en la posició 46.
Molt content per haver acabat tant be la cursa ja que al principi no ho tenia gens clar. Els companys del poble tmb van fer molt bon paper, especialment el Mallol que va fer un debut a lo grande a les terres de l'ebre, ets un màquina!!

Felicitar a l'organització pel recorregut i el marcatge i en especial a les senyores que van preparar el caldo que estava tremendu. Pastissets de la pastissera de Benifallet i cap a casa falta gent.

Classificació
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B91zA5swPHD4Y2Y3N2RlMzItZWFiZi00N2Y1LTg0OTMtOGVmOTQ5Mjg2MWI2&hl=es

by Marinu

3 comentaris: