divendres, 11 de febrer del 2011

Lo Frare haurà d'esperar

Un any més em quedarè sense poder fer la cursa del Frare, l'any passat vaig anar-hi una mica tocat del turmell i una caiguda a la meitat de la cursa em va fer plegar. Aquest any l'asuntu és diferent ja que el que ha passat és que un cop pagada la cursa he hagut de fer marxa enrere per un compromís en forma cap de setmana a Taüll que tampoc està gens malalment.


Ja tenia tota l'artillera de trastus i enredus a punt per anar cap a Ginestar, a més tenia previst estrenar la meva nova adquisició a la cursa però no ha pogut ser.... De totes formes ahir vaig sortir a veure que tal i realment vaig veure que van molt be, destacaria la comoditat i sobretot la sola que s'agafa molt.... ara nose quan temps duraran....

Demanar disculpes al Vicent per no poder anar a la cursa i haver-li causat tots els maldecaps de la meva inscripció i a l' Edu de Tivissa per encarregar-se d'agafar-me l'obsequi!! Molta sort i que disfruteu de la cursa!!

2 comentaris:

  1. Escola les LAB les pots provar també per Taüll Jajaja !!

    jo començaré a posar-me de nou a punt.

    8 hores a la CCC ? bufff a la meitat encara podria ser.

    a cuidar-se !

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina