diumenge, 13 de març del 2011

A poc a poc i bona lletra

Quan hem van dir que hauria de fer rehabilitació pel turmell vaig pensar que estaria 2-3 setmanes sense córrer i que després ja podria tornar a córrer de la mateixa manera que fins llavors, tampoc res de l'altre món, sino que pujar cap a la serra de l'argentera, la roca o al pas del tords...... Doncs amic meu la cosa no és així, ja que l´´unic que puc fer casi 5 setmanes després de la lesió és córrer 20 minuts per pla i caminar una estona, ja que m'agafen unes punxades al turmell que em fan anar amb por i he de parar.

Com diuent la gent que hi enten en això de córrer per la muntanya el que va bé quan tens mal al turmell és fer bici. Doncs jo aquesta setmana cada dia amb la bici i tinc el cul que sembla una pedra. Avui he sortit a fer una caminadeta pel bres i el puigvoltor, he aprofitat per fer algun trote suau de 5 minutets però ara hem noto el turmell amb una mica de mal. A veure com estem demà i com aprofito les 3 sessions de rehabilitació que hem queden....

Tenia planificada la cursa de Xerta, DESCARTADA, i ara a veure si arribo pel riudoms-la mola encara que sigui caminant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada