dimecres, 23 de març del 2011

Alta Mèdica

El Dr Franco m'ha dit que ja puc tornar a començar a córrer, que comenci molt suau però que vaigi progressant ja que l'esguinç està totalment recuperat......Llàstima, ara que l'hi havia agafat gustillo a la BTT va i em diu que ja puc córrer. 

De fet ahir ja vaig anar a fer un tomet de 30' cap al final del pantà amb el frontal i em vaig notar millor. Quan vaig arribar al poble el Quim ja em va dir si m'apuntaria amb ell a fer de trankis el riudoms-la mola (jejeje.....Riudoms-la Mola.... de Trankis.....) Ara que s'allarga el dia qui sap.......

By Marinu

2 comentaris:

  1. Moltes felicitats!! Potser la millor notícia que has penjat al bloc fins al moment! Jo sí que la vull fer de tranquis la Riudoms - La Mola, però de tranquis de veritat, que no me'n fio del Quim! ;-)

    Ens parlem!!

    ResponElimina