divendres, 22 d’abril del 2011

Processó per l'Alt i el Baix Camp

Coincidint que.....

1- Tinc mal al turmell i no puc córrer gaire.
2- Dimarts vaig portar a fer una posta a punt de la bici al mariné.
3- Tinc festa de setmana santa i l'anna treballa.
4- Diumenge vaig anar a bici amb el Marc i vaig acabar fart de les pedretes i els senderons....

Vaig decidir anar a fer una tiradeta llarga però sense cap mena de dificultat tècnica.

Abans de sortir repasada al wikiloc i avall que fa baixada. Surto del poble per anar a cap a Reus pel camí de tota la vida i a partir d'allí enganxar el track. De Reus el track seguia per camí asfaltat fins arribar a Alcover, paseig de rigor pel poble i a buscar la nacional per atravesar-la. A partir d'aquí camí ample per arribar a Picamoixons, si més no poble curiós. Des de Picamoixons pista encimentada seguint la riera de les Cuixeres per pujar cap a Fontscaldes. Aquesta pujada amb 45km a les cames es va fer força dura però ja havia vist que era de les poques pujades de la ruta. Des de Fontscaldes vaig seguir un camí ample per arribar fins a Figuerola del Camp, aquest tros de la ruta es impresionant el ben indicat i marcat que està, no pasen 2 km que et trobes un pal indicador amb un munt de llocs per anar, haurem de tornar un altre dia per veure la cova del gat i la torre de no se qui...
A partir de Figuerola GR-175 i avall cap a Cabra del Camp. Seguint el mateix GR-175 (Ruta del Cister) vaig arribar fins a Santes Creus on es fa un canvi de GR per seguir amb el 172. Aquest ja em sonava més ja que és el que es fa quan tornes de Montserrat cap a Reus. La veritat és que amb bici la cosa canvia molt, fent-lo em venien les imatges del dia que amb el Quim feiem el Montserrat-Reus i pensava que quina sort tenia de poder-lo fer ara amb bici i no haver d'anar trotant....
Vaig arribar a Alió i cap a Puigpelat. A partir de Puigpelat el GR marxa cap a Tarragona i jo vaig agafar el PR per arribar a Bellavista. Faig una barreta energètica ja que porto més de 4h de trote i uns 80km i cap a Vallmoll a veure si està obert el Rocamora Mobles. Vaig cap a la Masó seguint el PR (Ara una carretera de doble sentit). De la Masó camí una mica pedregòs per anar cap a Vilallonga i a partir d'aqui seguir un part del camí inicial que anava a Alcover per arribar a Reus.

Coincidint que l'Anna treballa i plega a les 15:00h li faig un truc i carrego la bici al seu cotxe ja que arribo amb més de 5h de bici, uns 100km i les cames bastant aturdides....



Llàstima de no haver pensat a portar el ciri, de totes formes amb la ventada que feia segur que també s'hagues apagat més d'un cop.

Agraïr al Jaume la Ruta penjada, qui estigui interesat la pot trobar a:
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=410217
http://www.coicobtt.com/

By Marinu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada