dissabte, 7 de maig del 2011

Ostres... el blog!!!

I la gent em diu "Com és que no actualtzes el blog???"

Això és una locura!!!... cada dia quan surto de treballar he d'anar a veure a algú per negociar sobre els pressupostos de la casa i no tinc temps ni de mirar el correu casi.

Davant això, aquesta última setmana m'he pogut adaptar al medi i el que faig és tenir la roba de córrer preparada al cotxe. Així quan acabo de negociar amb qui sigui nomès m'he de disfrasar de corredor i a fer milles..... Aquesta setmana he fet sortides d'una horeta per Cambrils i Vilanova.

El dijous tenia una cita a l'Hospitalet, hi vaig anar com cada dia amb la roba al cotxe i sobre les 19:00h quan vaig sortir em vaig canviar i cap a fer el passeig marítim fins a Miami. La idea era planejar, però quan portava 10 minuts corrent vaig veure unes escaletes que baixaven del passeig cap a l'arena de la plaja. Vaig decidir baixar-hi, i després de 150m per la platja tornaven a pujar per l'altre banda. I al cap d'uns 500m el mateix, unes escaletes que baixaven, una mica d'arena de la platja i amunt. Així vaig anar fent series de pujar i baixar escales i arena de platja fins que vaig quedar rebentat. Després banyet de rigor i cap a veure les obres un altre cop.....


A veure si aquesta tarda puc fer un trote suau amb el Mc-Kalister ja que marxo pitant que ja em deu estar esperant el fuster!!!

PD: Tampoc ús penseu que dijous vaig fer una animala molt gran, al final van sortir 12km amb 150 de D+ però va ser divertit de fer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada