diumenge, 5 de juny del 2011

bici, bici, bici...... i un dia de córrer

Fa dies que no escric res al blog i això no pot ser....

La setmana pasada em van fer un estudi de la marxa per saber que em passava al turmell dert. La podóloga em va dir que trepitjava molt malament, casi com un pinguí, i que acabria tenint problemes de turmells i genolls de gran. Ara tinc unes plantilles supersòniques que en teoria m'han d'anar bé, de moment aquests dies les he de portar per caminar pel dia a dia i noto que ja no tinc les punxades que tenia al turmell.

Aquesta setmana he fet un parell de sortides amb BTT i un dia de córrer. El dia de córrer vaig fer 8km per pla en 45' i vaig acabar amb un mal de cames considerable degut al canvi de posició que em fan tenir les plantilles noves.

La bici va millor, divendres degut a que vaig poder plegar d'hora i no tenia ningú de la casa per anat a atabalar vaig fer una ruta de 3h i quart i casi 60km. Vaig fer un track del Barber que per primera vegada vaig poder acabar sencer. Vaig sórtir del poble per anar cap a Mont-roig, Hospitalet, Ermita de Sant Roc (lloc força bonic), Miami, Mont-roig, Ermita de la Roca, Vilanova i Riudecanyes. Com que això del Garmin et va dient si vas per davant o darrera del que fa la ruta original, i a mi no m'agrada picar-me ni ser competitiu, vaig arribar a casa rebentat ja que vaig baixar el temps del Ribas en casi 15'. Jejejejeje.... que no serveixi de precedent però.....


Avui la cita era amb el Marc. Hem sortit de Vilanova com és habitual, i com tmb és habitual l'he hagut d'esperar 10' o un quart a que agafes tots els trastes, poses oli a la cadena, tanques la porta del garatge etc....(jejeje). Hem baixat cap a Cambrils, Reus i a partir d'aquí hem seguit el camí del Reus-Prades en sentit contrari per anar trobant els primers corredors que ja tornaven. Hem vist al puça en primer lloc i seguit a menys d'un minut de distància al Pere i un altre company seu d'OT, desprès l'Isma i moltes altres cares conegudes de la llarga distància. Llàstima que no he trobat al Quim i el Pep, però m'han dit que han arribat molt bé. De l'Aleixar hem fet un camí nou per arribar fins Alforja, les Borges, Riudoms i cap a casa. Sort que el Marc m'ha deixat provar la seva bici al tram final de la riera d' Alforja cap a casa, sinò el meu cul hagues acabat més dur que una totxana.

Esperem que la setmana vinent pugui ser córrer, córrer i una mica de bici.

Salut i kms!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada