diumenge, 7 d’agost del 2011

5600 D+

Segons dades de la organització, la CCC té un desnivell positiu de 5600m que juntament amb els 98km de recorregut faran que sigui la cursa més dura a la qual he participat mai. Repasant el meu novell currículum de corredor veig que la vegada que m'he quedat més aprop d'aquest desnivell ha sigut els Carros de Foc que acumula 9000m amb 70km (passant pels tunels enlloc de Monasteros). Davant aquest fet, aquesta setmana he volgut fer un tastet del que és aquest desnivell amb les diferents disciplines que practico.

Dilluns, Dimecres i Divendres la cosa va anar de BTT. Dilluns vaig pedalar unes 3h per Colldejou, Marça, Falset per fer 50km i 1150 D+. Dimecres tomb planer cap a l'Aleixar i les Borges del Camp per fer 45km, 600 D+ en 2h15. Divendres vaig pujar a Puigcerver per la Creu de Formatge, (feia almenys 5 anys que no passava per allí) i pas dels tords per tornar al poble per fer 48km, 1000D+ en 2h45'.

Dimarts, Dimecres, Divendres i ahir Dissabte van ser sortides a peu. Dimarts vaig fer un tomb molt bonic per Pratdip seguint un track del Barber que em va portar a la Creu de Santa Marina, Vandellós, Masboquera i Pratdip per la Serra Güena. Un track xulíssim, amb unes vistes maravelloses de la Serra de Llaberia i les Muntanyes de Vandellòs-Tivissa amb 3 fortes pendents i baixadetes no molt tècniques. Em van sortir 16km amb 1000D+. Dimcres i Divendres vaig combinar la BTT amb 2 sortides d'1h 30' pels voltants de Vilanova amb l'Anna a ritme de passeig-caminada ràpida per fer uns 7 km en cada sortida i 300D+

Dissabte vaig fer l'etapa reina de la setmana amb el Quim. Vam sortir del poble a les 09:00h per anar a buscar el Pas dels Tords, baixar cap a Riudecols i a partir d'aquí 7km de pujada constant per pista ample fins arribar als 800m de l'ermita de Puigcerver. Vam arribar-hi en 1h35', amb adelantament a un ciclista inclós, i vam fer un habituallament generós. La baixada la vam fer pel Collet dels Feixos per arribar cap al Coll Negre, Duesaigües i cap al poble del darrera del pantà. Vam córrer 3h20 per fer 28km i 1000D+ que francament s'hem van fer molt durs per la calor, el ritme Cadel Evans que portava el Quim, i el trote acumulat de tota la setmana.

Fent números m'han sortit 5350 metres de desnivell positiu que s'acosten molt al desnivell que hauré d'intentar fer el dia 26 d'agost en menys de 26h. La diferencia és que això ho he fet en tota una setmana combinant bici i córrer......

El de la foto és el Grand Col Ferret, km 30 de la CCC, que amb els seus 2537m és el segón gran colós de la prova. Espero no trobar-lo vestit amb aquest blanc sino encara em pensaré que és del Madrid i no voldré pujar-lo!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada