diumenge, 14 d’agost del 2011

Setmana de Barber

La preparació per la CCC va de cara a barraca. Ara més que mai tot són dubtes de com anirà el dia 26. Si el turmell estarà bé, si el terreny de la cursa serà molt tècnic, si he fet masa volum aquestes últimes setmanes per preparar la CCC, si podrè córrer els 100km, si el desnivell em pagarà factura.....

Aprofitant les vacances d'aquesta setmana he sortit 2 dies amb el Barber i un dia amb companys de Reus.

Dilluns puntual a les 08:00h del matí tenia el Barber davant de casa amb 2 propostes camina-corredores. Vam escollir l'opció més propera a casa per sórtir d'Alforja, pujar al Coll d'Alforja per una camí que desconeixia i a partir d'aquí superar els 300m de desnivell per arribar al Molló o Mirador. Un lloc realment bonic, ja que amb els seus 917m d'alçada es pot veure tota la Vall del Cortiella, el Montsant, Llaberia, la Mola i un llarg etc d'indrets que ho fan un lloc magnífic per anar a disfrutar-lo. Vam fer un breakfast a l'ermita de Puigcerver. La baixada per pista ample per la creu de formatge ens va tornar a portar a Alforja amb una ruta d'uns 17km i casi 3h de caminar-córrer. Així vaig completar un hattrick a Puigcerver en els últims 4 dies naturals. Alforja-Molló

Dimarts sant tornem-hi. A les 08:00h vestit de BTT vam anar a acabar de cremar els cartutxos que havien quedat del dia anterior. La ruta va ser plàcida amb unes 4h de pedalar per anar cap al coll de la Batalla passant per Riudoms i Les Borges. Coll de Sant Joan pel camí de trencador que surt de la carretera del Coll de la Batalla. Almoster-Reus-Maspujols-Cambrils i tornada cap a casa. Van sórtir uns 70km amb casi 1300 D+ que al final s'hem van fer dures de veritat tot i el refrigeri que vam fer a Riudoms.

Dimecres, junt amb una expedició de Reusencs vaig anar a fer una volta per les Muntanyes de Prades. La cita era a les 09:00h a Reus i vestits de runners van venir el Josep M, Gabi, Gerard i el Joan. Si aquest blog fos com el Polonia o Crakovia hauría de dir un parell de frases celebres del Gerard o Joan ja que és el primer cop que apareixen, m'ho estalviaré.
Vam sórtir de l'ermita del Remei d'Alcover amb l'objectiu d'arribar a Poblet, lloc on el dia anterior haviem deixat un cotxe. Els primers km anaven pujant primer per una pista i després per un sender fins arribar al les fonts del glorieta passant per les Virtuts. Tot i que en el recorregut no ho sembli ens vam perdre un parell de cops, però gràcies al photo shop sembla que hagi sortit perfecte. Un cop a les fonts del Glorieta baixadeta curta per agafar la segona pujada del dia fins a Mont-ral. D'aquí 6km planers, baixada i pujada al final fins arribar al poble Farena. Allí vam fer un habituallament curtet i despres de retrobar al Gerard, que ningú sap on havia anat, vam enfilar la pujada més forta del dia fins al Refugi dels Cogollons. I Collons quina Senyora PUJADA!!! Aquesta ens va desgastar molt fent que el grup es separés ja que l'hora i la calor començava a apretar. Es va formar una primera avançadilla del JosepM i el Gabi per anar a buscar el cotxe a Poblet, un servidor es va quedar casi una hora a terreny de ningú anant tirant com podia i tancant l'expedició el Gerard i el Joan que es van esperar a la Pena que els anesin a buscar amb cotxe.
Al final una coca-cola a l'espluga, 4 comentaris i cap a dinar a les 5 de la tarda havent fet uns 30km amb bastant de desnivell i un traçat molt tècnic que va posar a proba el turmell.

Ara toca preparar trastes per marxar aquesta setmana un parell de dies al Pirineu per anar a intentar fer Cavalls de Vent en 2 dies i així finiquitar la preparació per la CCC.

Del km 30 fins al 55, el perfil de la CCC mostra una baixada constant fins arribar al Llac Champex. Crec que si arribo en aquest punt en condicions i sense dolor al turmell ja tindré una F de Finisher de la cursa