dijous, 17 de maig del 2012

Challenge Escornalbou

M'acabo d'inventar un joc / entreno / pique / cursa /alternativa.....


Es tracta de la Challenge Escornalbou x asfalt. Una competició virtual de pujada i baixada al Castell d'Escornalbou.

Evidentment no trobareu avituallaments ni control de pas.

Es surt de Riudecanyes. S'engega el gps a l'últim carrer del poble i s'apaga una vegada em traspassat l'stop d'entrada al poble venint del Castell. Serà considerat classificat/ada tothom que entregui el track penjat al wikiloc i em comenti que ho ha fet.



Podeu anar sols o acompanyats. Es pot intentar tantes vegades com es vulgui, sempre contarà el millor temps fet, igual que als exàmens de pujar nota.....

S'ha de fer corrent, no val qualsevol altre medi de transport. El guanyador haurà de repetir o millorar el temps sota el criteri d'un arbitre federat per obtar als milers d'eurus que hi haurà de premi!! jejejeje això no eh!!

El temps màxim per fer-ho i obtar a ser considerat classificat és el diumenge 30 de setembre del 2012. Ho sigui que teniu tot l'estiu per endavant per anar practicant... S'aniran actualitzant les classificacions a mesura que hi hagi participants..

Recordeu, de moment vaig LIDER!!! 


Tinc un temps de 1h 03'58'' Mitja de 5:06'' amb 12.5km i 400 D+

TRACK

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada