dimecres, 20 de juny del 2012

Dies de Juny....

Un juny sense objectiu corredor.....  Un juny ple de congresos de feina, un juny del rescat econòmic, un juny.... en fi

Tot l'any pensant en el cap de setmana del 16-17 de juny per disputar l'emmona 2012 (Campionat de Catalunya d'UltraResistencia) i a tres setmanes de la prova decideixo no anar-hi. Perque??

Per tot per una banda.... Per res per l'altra banda.... La prova era molt engrescadora, 106km amb 8000D+ per una zona bastant coneguda del Ripollés. Era el meu repte per aquest any, fer un pas més ja que la CCC 2011 em va deixar bones sensacions i ganes de tirar una mica més enllà....

Gener, Febrer i Març el vaig tancar amb més de 300km corrent cadascun... volia una bona base que em garantis ser Finisher a Sant Joan de les Abadesses. Abril de cara al Riudoms-La Mola vaig afluixar una mica però amb forces km tmb i al maig la cosa començava a baixar. Al final res de res!!

Una de les coses que m'ha tirat endarrera a última hora és el preu abusiu i el caracter que estan agafant algunes de les curses de muntanya més importants. Fins ara, cosa d'un any, anar a una cursa era cosa tremenda ja que erets part de la festa, i molta part de la festa. Últimament vas a una cursa i sembles un bitllet de 50 euros amb cames que nomes miren per on et poden estirar. Que si pagar les fotos, Que si complement per les samarretes, Que si autosuficiencia o avituallaments escassets, etc, etc, etc. Al final penses que millor quedar-te a casa i anar a fer la ruta un altre dia pel teu conte. Així doncs per no gastar 250e en transport, allotjament i cursa decideixo no fer-ho. M'he instaurat la política que millor fer 2 curses de 20e  que una de 40e, per tant 250e dona per més de 10 curses i així hi ha més dies per passar-ho be

Potser arribaran moments més bons economicament, potser els organitzadors faran un pas endavant i prioritzaran qualitat davant a quantitat de curses, potser ens tocarà la loteria i no hauren d'anar fent el ranci per 4 duros, potser plou o potser fa molta calor.....

Aquest escrit no preten desmotivar ningú, sino que ofereix el meu punt de vista.... com que no hi ha repte a la vista almenys critiquem que surt gratis!!!

Sort de la combinada del Pere d'aquest cap de setmana.... moltes felicitats teachert!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada