dimarts, 17 de juliol del 2012

Cursa Capafonts 2012

Fa un parell o tres de setmanes, coincidint amb la calor forta, quan surto a córrer veig que no tiro... els primers 30' força be però despres suar, suar, suar i desinflat com un globus. Estaré sobrepassat d'entreno???, entreno poc??, em falta una visita al fisio xk m'estiri del tot be les cames???, estaré menjant malalment???, serà la crisis...??? i un munt de preguntes i preguntes que no hi ha manera de contestar-les en el dia a dia.

Ja que diumenge feien la cursa de capafonts quina millor manera per veure com esta la cosa que anar-hi. Vaig inscriurem divendres a la nit. Tot i que ja porten 6 edicions aquesta cursa no l'havia fet mai, però les referències que tenia tampoc eren molt engrescadores, pista, pista i més pista. Diuen que aquest any han canviat el circuit i hi ha un tram més tècnic, veurem...

Diumenge al matí, despres d'un sopar de "lujillo" estic a la línia de sortida de la cursa de Capafonts
Fa fresca, uns 15-16ºC, i uns 200 corredors a al línia de sortida. Minuts abans de sortir l'Alexis, la jove promesa OT, em diu que surti a tope, que no guardi res fins arribar a l'ermita, km 9 ja que a la primera part és on es pot perdre més temps si t'encantes. Dit i fet, miro el rellotge i 4:34' - 4:22' - 4:18 parcial del primers km. Si la cursa te 17 km amb 1h30' ja estic llest penso. Se que a partir del km 10 hi ha una pujada d'1.5km per salvar 300m de desnivell possitiu, despres un cresteig per acabr avall fins al poble. Tot i començar fort aguardo una mica i quan comença el sender passada l'ermita vaig mantenint posicions amb l'Alexis i un noi que anava de vermell. En una hora he fet 11km i arriba la pujada forta, em poso a roda d'un noi amb un mallot de btt, l'Alexis es queda endarrera lluitant amb el seu rival de categoria. Arribant al cim de la cursa uns nois amb unes esquelles em donen forces per deixar endarrera el company que m'ha marcat tota la pujada. Es GPS em diu adeu, s'ha acabat la bateria però crec que stic sobre el km 13 i porto mes o menys 1h:15'.Ara toca el cresteig, veig un de groc davant i a per ell, un de blau i a per ell.... cullons aquest cresteig per sender no s'acaba mai, un rampeta avall una amunt, veig un senyor davant meu i tmb el paso i de sobte seguint un grupet de 3 veig que no hi ha cap cinta.... m'aturo miro endarrera, eeeeppp!! amunt!! i em poso davant del grup pensant que en un moment m'atraparan o adelantaran. No venen, ara vall per un sender força tècnic, arribo a l'últim aviatuallment, d'un total de 5!! Bravo xk feia molta calor, i em diuen que queden dos km dels quals un és pista cara amunt. En pocs metres em trobo al Pijuan que ja torna i en un revolt on planeja veig un grupet de 4. Apreto les dents, baixada tècnica un altre cop i un rampot cara amunt per tornar a entrar al poble. Tinc un del grupet de 4 a tocar però ja es perden pels carrers del poble i ja no arribo.

Al final 1h51', 27 de la general i molt content ja que la segona part de la cursa va ser molt xula per senders i traces que no coneixia. Despres banyet a al piscina i cap a casa. Bona cursa del Circuit de Curses de Muntanya del Baix Camp, amb més muntanya, més tècnic, ben organitzada i senyalitzada i molt bon ambient entre els corredors. Moltes felicitats gent de Capafonts per la cursa que us heu currat aquest any!!

Classificació

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada