divendres, 1 de febrer del 2013

MCD 2013


Amb molt i molt retard

Avui farem la crònica de la MCD al revès. La podeu veure a  Obrint traça

Moltes gràcies a tots els que m'heu seguit i animat durant la prova!! Ho agraeixo molt!!

3 setmanes despres de córrer la marató crec que vaig pagar la novatada de la distància asfaltera. Això no és com una cursa de muntanya que sempre queden tirus a la cartera. Vaig veure com a Tgn em vaig quedar sec tot i pendre gel, isotònic i altres drogues que declararè d'aqui uns anys.... kjejejeje

Es va ajuntar que no anava be de coco que es va agreujar amb el fet de no tenir estrategia segura, anar a provar sense entrenus llargs, no tenir el dia per córrer etc etc etc

Tot i així molt content del temps però sensacions agredolces!! N'haurem de fer una altre x tenir hattrick i deixar l'asfalt amb millors sensacions.

Podeu veure imatges del gran company d'equip i millor amic Edu  AQUÍ

CLASSIFICACIÓ

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada