dijous, 28 de febrer del 2013

Trail Xerta

Falta poc més d'una setmana per la primera cursa llarg de l'any. Podriem dir que és la primera sempre i quan considera la marató costa daurada com un passeig o entrenu previ per aquesta cursa

Estic content d'aquest més de Febrer, he fet bones tirades, no massa llargues però si que bastant acomulades i m'he sentit bastant be sobretot la part final de mes (deu ser gràcies al Vicenç, nou Obrint Traça, que em fot bona canya per aquestes muntanyes.. jejejeje)

L'any passat Xerta va estar molt i molt be, recorregut impresionant, marcatge correcte, avituallaments perfectes i un bon dia de trote per la muntanya amb gent coneguda que és lu millor que hi ha!! Esperem que aquest any pugui ser igual i així ja em comformo!!

Tinc dubtes de si arribo millor o pitjor que l'any passat ja que aquest any porto fent les coses bastant be, però crec que l'any passat tampoc vaig arribar curt de preparació i a més em va sortir un dia d'aquells rodons que no s'acabaven les cames fins als últims kms

Estigueu atents al bloc i sabreu com ha anat

Salutacions a tots aquells que em dieu que de tant en tant entreu al Bloc!!

Més info aquí

1 comentari:

  1. espero que et vagi be aquest "passeig" pels Ports.No ens tornis a deixar abandonats 27 dies.

    ResponElimina