diumenge, 27 de març del 2011

"Vida normal"

Podriem dir que aquesta setmana ja he fet vida normal.

Wnu normal del tot no ja que entre setmana he estat una mica liat. Dijous i Divendres havia d'anar a Bilbao a un asuntu de la feina. Tot i que només vaig veure l'aeroport i el voltant de l'hotel vaig poder notar l'escència vasca amb els tiberis que ens han donat aquests dies i les cervesetes que hem pogut fer entre xerrades. Lo pitjor, perdre el vol d'anada degut a un més que probable overbooking, gràcies als senyors vueling per pensar en els seus viatgers!!!

Dissabte tomet corrent de 60' per plar, em van sortir casi 11km. El turmell una mica de mal els primers minuts però després força millor. Tot i així veig que em falta bastant per poder fer "vida normal".

Avui per compensar el gastu al turmell de dissabte he fet BTT tot i que tenia un parell d'ofertes runners sobre la taula. Una era del McKallister que ha anat a fer la mitja del calçot i vam parlar de fer-la junts, jo sense dorsal. L'altre oferta era del Jordi de Vilanova que volia anar a fer un trote suau pel castell i rodalies.

Al final, tot i ploure una mica al principi hem pedalat unes 5 horetes per pla, fent alguna que altre serie. He sortit amb el Ribas (Barber xls amics) i un parell de companys seus del BTT del pinaret. Tot i no fer una ruta gaire dura, segur que ell la califica com a fàcil o molt fàcil, encara tinc les cames aturdides, però wnu espero que demà ja estarem millor.

Ara vacances fins dimarts, By Marinu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada