diumenge, 10 de juliol del 2011

Corrent per la Serra

La recuperació de la mitja de Vilaller ha estat força bona. El dilluns vaig fer una mica de bici per treure l'aturdiment de cames i dimarts vam anar amb els Fernandes a fer la volta de l'ermita de la roca. Em van fotre un trote que vaig flipar, feia 3-4 mesos que no corria per muntanya durant tanta estona a un ritme mig (5'30'') i em vaig resentir una mica del turmell. Suposo que tmb va ajudar el fet que portes les Asics, que són mes dures de sola i no donen tanta protecció al turmell. Davant les senyals d'alerta turmentella vaig fer un STOP fins dissabte.

Ahir vaig sortir de l'Argentera per fer un tomb per la Serra (títol de l'entrada i homenatge al monrasin. Que dir d'aquest personantge muntanyenc.... només agrair-li el munt de fotos que m'ha fet a les diferents curses que ens hem trobat i el fet que tingui un blog tant comlpert. Molta culpa de que jo tingui un blog i que la gent em digui que sóc un friky de la muntanya la té ell i el seu blog  http://monrasin.blogspot.com/). En fi que vaig fer un tomet de 2h amb 800D+ i vaig acabar amb molt bones sensacions de cames i turmell


Aquesta setmana descans i a posar a punt el turmell a puesto ja que diumenge anirem tota una expedició Riudecanyenca a fer la cursa de l'Olla de Núria. Esperem que almenys sigui igual que els dos últims anys.
  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada