diumenge, 25 de setembre del 2011

Aquesta sí, aquesta millor que no.....

En tenia moltes ganes, però aquest any no he pogut anar a fer la cursa d'Alcanar-Montisà. Motius no en faltaven; l'any passat la vaig trobar una de les millors curses del circuit referent a organització i recorregut, i a més aquest any era Campionat de Catalunya Individual de Curses de Muntanya.

La veritat és que encara no vaig tot el lleuger i cómode que voldria córrer. Una certa/bastanta por a la baixades per no tornar-me a torçar el turmell i una mica de prudència pel pla per no impactar molt fort amb el terra em fa que encara no sigui competitiu com per baixar per les Terres de l'Ebre.

L'any passat vaig fer les dues curses, per una banda la Cursa d'Alcanar amb l'Arnau, i per altre la Cursa de Paüls que era Campionat de Catalunya. Aquest any volia millorar la meva 126 posció de categoria aconseguida l'any passat, però no ha pogut ser.

Millor no pensar en el que no ha pogut ser i pensar en el que podrà ser. Així doncs, divendres em vaig apuntar la XII Caminada pel Massís de les Muntanyes de Prades, organitzada x l'Associació d'Amics de les Muntanyes de Prades. Aquesta és una cursa/caminada que fa anys que em miro ja que ofereix uns indrets impresionats, la majoria per senders poc coneguts i que cada any va sortint de diferents pobles del Massís. Aquest any el recorregut de 36km aprox i uns 2000D+ surt i acaba a Vimbodí. Hem conec alguna zona del recorregut que he fet previament caminat, la zona del Tillar, coves del Pere i la baixada cap a Prades. 100% recomanable

Remarcar d'aquesta setmana l'entrenu que he fet amb els Fernandez per separat. Dijous vaig anar a Cambrils amb el Quim per fer el passeig fins a Salou, casi 14km amb 1h06', Una mitja de 4:52, quan feia casi mig any que no corria per sota de 05:00. Dissabte amb el tema de la pluja que si sortim o no sortim al final vam anar a fer un tomb per la Teixeta amb el Pep. Si dijous vaig patir una mica, dissabte va ser pitjor, 21km en 2h07' i uns 700D+. L'anecdota passant per Duesaigues, faltaven uns 15-20 minuts per acabar i planejant per la carretera per trobar l'enllaç amb el camí del panta de Riudecanyes el tiu em pregunta a veure s vaig bé, i li vaig dir que si podia una mica menys jo aniria millor, quan vaig mirar el garmin anavem a 4:30'

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada