dimecres, 14 de setembre del 2011

Gràcies Pep

L'altre dia vaig rebre una alerta del wikiloc que em diea que havia un comentari sobre una de les meves rutes. Vaig obrir ràpid el correu i vaig veure que era un comentari sobre una ruta que havia fet a principis d'aquest any. Riudecanyes-Collet de les Forques-Riudecanyes

Em va fer molta gràcia que em comentesin aquesta ruta ja que em va costar molt trobar la baixada del Collet de les Forques per anar cap a Riudecanyes. Vaig estar un parell de caps de setmana del desembre buscant el camí de baixada del colelt per no haver de fer carretera. Tots els intens van ser fallits, un dia perque es va fer fosc, un altre perque vaig començar a donar tombs perdut, etc..... Es més, després d'algun dia de debat amb el Llorenç de Vilanova i el Barber va ser aquest últim el que va trobar la traça de baixada sense errors.

Doncs bé, el Peptivissa l'altre dia va unir l'Argentera i Riudecanyes per camins no tradicionals, utilitzant el meu track, i baixant pel Collet de les Forques per arribar a Riudecanyes. Quan vaig veure la seva ruta vaig pensar, i per on ha pujat aquest home de l'Argentera cap al Castell?? Si el sender de tota la vida de la placeta del castell passa més a la dreta???

Mirant-ho del dret i del revès vaig veure que pujava per un sender que arriba fins al mirador de la placeta del castell i que està mig perdut. És una alternativa genial a pujar al Castell per una vessant de la muntanya i baixar per l'altre, ja que fins ara si volies fer la volta al castell corrent o caminant havies d'agafar carretera o camí encimentat bastanta estona.


Aquesta entrada és per ensenyar el camí a qui estigui encuriosit en saber-lo i per agrair al Pep el seu comentari i el fet d'haver penjat la ruta amb aquesta alternativa. De ben segur que entre tots, passant-hi un i altre cop el deixarem net com una patena!!

P.D. Pep d'on ets de Tivissa o de l'Argentera???  Un saludu!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada