dilluns, 5 de setembre del 2011

Setmanes de transcisió


La recuperació post CCC està sent d'allò més bona. L'únic inconvenient és una petita molèstia a la zona davantera de la tíbia-peroné semblant a una inflamació de la membrana òsea. De totes formes amb una mica de voltaren tòpic ho vaig portant força bé.
 
Aquests dies he tingut una sensació com la d'aquell que comença el curs escolar amb els deures d'estiu fets, o la d'aquell que acaba els exàmes de quatrimestre amb bones notes. Per altra banda tinc una sensació de reptes pendents per buscar. De totes formes no em vull atabalar ja que queda molt hivern per davant i es poden fer mil coses.

El més proper és la cursa de la vila de Falset. Una molt bona i bonica cursa, molt ben organitzada i que l'any passat en el meu debut en aquesta prova vaig fer una 25 posició general i unes molt bones sensacions. Aquest any la volia fer però la veig una mica masa tècnica per les circunstancies del meu turmell.

Al cap d'uns dies es celebra la cursa d'Alcanar, aquest any és campionat de catalunya individual de curses de muntanya. L'any passat em va encantar la zona, que desconeixia, i vaig trobar-la una de les millors curses de l'any. Aquesta encara no vull descartar-la tot i que ser que serà imposible fer el mateix temps que l'any passat ja que en aquelles èpoques estava molt ràpid per les meves característiques.

Una que si que descarto i que es propera és l'UTSM. Aquesta és a principis d'octubre, és una cursa bonica per l'entorn però que no va acabar de satisfer les meves expectatives pel tema organitzatiu. Entenc que pot ser molt difícil muntar una cursa d'aquestes característiques però s'ha d'adecuar als preus d'inscripció i característiques de la zona. La vaig trobar mal senyalitzada, amb pocs controls de beguda i molt de cara a la butxaca de l'empresa organitzadora.

Mentre m'acabo de decicir deixo 4 fotos de la CCC. La qualitat de les mateixes és molt dolenta, però si les voleu veure millor haurem de
pagar entre tots uns 40 eurus que es el que fan pagar per tenir una bona qualitat de foto..... en fi!!









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada