diumenge, 27 de novembre del 2011

Mitja de Tarragona 2011

Diuen que les coses, sinò les planeges surten millor!!

Doncs això és el que he pensat aquest matí a les 07:30h quan m'he despertat. He agafat els trastes, truc al Quim i Guillermu i cap a TGN a córrer la mitja. L'únic inconvenient el dorsal. No n'he pogut portar per no haver-ho decidit amb temps i em sap greu ja que no m'agrada que la gent corri per la "face", sobretot quan darrera d'una cursa hi ha tanta i tanta gent muntant xk tot surti be. I'm sorry gent de TGN, l'any vinent vinc amb dorsal.

Ens hem anat a canviar al Luxiform, ja que el Deluy ha trucat abans que arribesssim a TGN. Gràcies amic!! Un cop disfressats primeres cares conegudes, gent OT (Molts i Molts), l'Arnau, Jordi d'Anglès, Miralles (amb qui hem compartit vestuari), etc etc etc.

Feia dos anys que no corria cap mitja, la última va ser la de TGN de fa dos anys on vaig entrar en 1h39'. El plantejament incial, anar amb la llebre de 1h40' i si a la segona part de la cursa vaig be tiro. Les sensacions precursa eren rares, casi mai entreno per asfalt i em considero un tractor ja que tot i planejar o baixar em costa molt fer ritmes inferiors a 4'40''. He sortit al costat del Quim, a ritme. Primer km 4'40, segon i tercer a 4'20. Les sensacions eren bones i em notava amb ganes. De seguida han marxat els primers dubtes.

Passem pel km 5 amb 22'. Anavem parlant i adelantant gent, la cosa anava molt be. Passem el km 10 en 45'. Em prenc mig gel i continuem amb cames fins als km 11 on veia que el Quim patia una mica i decideixo tirar sol. Adelanto al Antonio OT i passo pel Serrallo on una gentada t'animava com si fossis dels primers. A la primera hora em surten 13.6km, realment 13,4km de cursa ja que hi havia un decalatge de 200m en tots els km que s'anava mantenint.

A partir del km 15, per l'Arrebassada, les cames ja hem comencem a fer figa. El ritme mig de la cursa era de 4'26 i el meu objectiu ha passat a ser a entrar per sota de 1h35. He hagut de remoure cel i terra per mantenir el ritme, em costava cada vegada més estar per sota de 4'30 i ni rastre d'aquells 4'06-4'10 que havia vist feia nomes uns minuts quan el terreny acompanyava. L'espigó s'ha fet llarg, força llarg però pensava que quan fes mitja volta la cosa estava al caure.

Entro al km 20 en 1h30' i les cames castigades, hem queden 1km 100m, estava fregant els sub 1h35 però havia de lluitar un km més, el ritme que veia rondava els 4'40-4'50. No tenia res mes, ho havia donat tot i quan pensava en "que fos el que nostru senyor volgui", el crit de l'Elena a cau d'orella m'ha tornat a la realitat i m'ha fet esprintar els últims metres per entrar en 1h34'30''.

Objectiu assolit, llàstima de no constar enlloc, però el meu gàrmin i jo mateix puc constar els sub 1h35 en una mitja que no ajuda gaire per fer bon temps,, sobretot per les llargues rectes de la platja i espigó, que desgasten força, i les pujadetes dels primers km.

Videos Arribada

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada