diumenge, 15 de gener del 2012

Sortides diverses

Hola gent,

Aquests dies he tingut el blog una mica abandonat, desde el dia 1 que no faig cap entrada. Volia comentar la sortida de Reis d'aquest any però al final no vaig tenir temps.

Doncs bé, el dia 5 a la tarda com acostuma a ser habitual en els darrers anys vam fer la sortida de Reis. Aquest any el Rei Ros (Quim), el Negre (Miquel de Salou) i jo mateix en funcions de Rei de Blanc vam anar a fer un trote d'un parell d'hores per l'Argentera i Escornalbou. La sortida va ser molt gratificant ja que feia dies que no quedavem els tres, vam anar comentat la jugada i parlant dels reptes del 2012. Nose quin camell debia portar el  Rei Negre, però la questió és que el seu tirava més que el nostre ja que ens va fotre una repasada pujant cap el castell que ens vam quedar amb un pam de nas.

L'altre sortida xula d'aquest dies ha sigut la d'aquest dissabte amb el Marc i el Pere de Falset. Dijous veig al blog d'OT un missatge d'un tal Pere Falset que buscava algu per anar a fer una volta dissabte al matí i entrenar l'ultra de les fonts. El missatge em va anar com l'anell al dit, ja que desprès de tota una setmana casi parat per temes laborals, tenia ganes de fer una sortida llarga. Ens trobem dissabte a les 08:30h a l'entrada de Riudecanyes amb el Pere i el Marc. El Marc, tot i no haver coincidit mai amb ell, sabia com les gastava, el Pere era tota una incognita però vaig pensar que algú que busca per entrenar un ultra va fort. Així que em presento a la cita amb el "canguelu"

Vam començar trotant cap a Vilamanya, l'Argentera i la pujada cap al Castell pel sender nou. Aquesta última part ja la vam d'haver de fer caminant degut a les fortes rampes d'aquest. Vam arribar dalt amb 1h30, 12km amb 550m D+. Un cop dalt del Castell vam anar planejant per anar a buscar el camí que puja cap al Collet Rodó. Aquí la cosa ja no pintava gaire bé ja que el poc que es veia de la serra de l'Argentera estava tot pintat de blanc. A mesura que pujavem la punta de les Pedrisses el gel i la boira ja ho cobrien tot i quan vam arribar dalt estava tot blanc, com si hagués nevat. Amb el ventet que feia la sensació de fred era important, tot i així vam fer un mos ja que portavem més de 2h de tute. L'anecdota del matí el Pere que va tenir trons de canviar-se la samarreta allí dalt. Mireu la Foto i entendreu com ens vam quedar el Marc i jo quan el vam veure.

La baixada cap al Coll Roig i sender de les punxes va ser molt gratificant ja que desprès de córrer 2h30' amb fred allí estavem a raser i acostumats a la termperatura. Vam baixar pel sender de Brams fins a Vilanova i al cap d'un moment ja vam arribar a Riudecanyes. Podeu veure la sortida al Wikiloc

La sortida va ser molt distesa, explicant experiències, reben consells sobre noves curses i passant per camins i senders que eren desconeguts per ells.

Un plaer haver compartit el dissabte al matí amb vosaltres, espero repetir algun altre dia.

1. El plaer és mutu Jordi. Ho podem repetir qualsevol altre dia. De tota manera, crec que estaria bé fer-ne una de senderisme a la mida de les nostres xicotes per tal d'anar injectant-los un poc del gustós virus de muntanya i que es vagen enganxant. Ja parlarem company!!

Salut i cames!!*!!

Pere(Falset)

2. Ei Pere,

Tinc una altre proposta per aquest cap de setmana. M'han enviat un correu una gent de Tgn que van a fer el brogit de la Vall. Una ruta d'uns 65km 2500D+ que surt de la Riba, passa per capafonts, Prades i torna a la Riba.

Han quedat a les 07:00h a la Riba. Són una gent que van anant fent, no tant ràpid com l'altre dia però sense pauses.

Crec que podem estar 10-12h, com ho veus??

Això si que és un bon entrenu per una ultra!!

1. Hola Jordi!!

Ho tinc força complicat per anar a entrenar aquest dissabte tant de temps i tant lluny i el màxim que puc fer és esgarrapar 3-4 horetes(per mi tot un temps, ja que en les curses no s'acaba ma vida) per còrrer pels voltants de Falset i, com a molt fer cap a la Torre F.

Si et falla això o no et veus amb cos, pega'm un toc i planifiquem alguna coseta pel Priorat.

Si us plau escriu-me directament a casetronic@gmail.com